Tuesday, April 01, 2008

blues terlewat

ini lagu
ku tulis untukmu
ini lagu
ku tuliskan untukmu, sayang

oh sayang

lagu terlewat
lagu terlambat
sayang

ini lagu tentang kebodohan jiwaku ini
ini lagu tentang kealpaan diri
ini lagu melepaskanmu, sayang
meninggalkanmu, melimpaskanmu, sayang

sayang
sayang

aku buta kerana selama ini aku tidak nampak cinta kau
aku bodoh
aku pekak
aku tak dengar
aku tak nampak
kau ada di situ menunggu aku
dan kubiarkan cintamu berlalu, sayang

lagu ini memohon memohon maaf
lagu ini melafaz sayang
lagu ini…
sayang…!
selama aku biarkan kamu dekat situ.

dan kau katakan kepadaku “hey sayang, aku mau pergi”
kemudian aku katakan “nanti! nanti! nanti!”
ku sedar siapa dirimu di hadapanku ini

jangan pergi!
jangan pergi
ku sedar salahku ini!!

ini lagu maaf
lagu cinta
lagu tak mahu aku berputus asa

jangan pergi
oh janganlah pergi
janganlah kau pergi
nantikan ku ini
ku sudah kembali

blues orang bodoh sepertiku

lagu sayu
lagu cinta orang gila
nanti
janganlah pergi
nanti

when suddenly you realized it is too late. for viewing, please come here. value the ones you love NOW, before it's too late.

No comments: