Tuesday, December 15, 2009

sampai tua

kasih
kesatkanlah airmata
ku dah tiba

kasih
percayalah aku kan ada
sampai tua

ini sumpahku padamu
usah kau patah dan layu
garing siang malam beku
pasakku teguh untukmu

mungkin taufan akan surut
tetap datang petir ribut
setiapnya aku sambut
untukmu takkan ku takut

kasih
biarkanlah apa saja
takdir kita

kasih
pegangkanlah jariku lama
sampai tua

ini sumpahku padamu
usah kau patah dan layu
garing siang malam beku
pasakku teguh untukmu

mungkin taufan akan surut
tetap datang petir ribut
setiapnya aku sambut
untukmu takkan ku takut

dan malam takkan berhenti menghirup nyawamu kasih
dan siang akan berterus meratahmu sampai bersih
aman saja aku ada
dihirupratah pun tetap berpimpinan berdua

sampai tua
aku ada
sampai tua

takkan ku takut


hazrilfitri arjuna jiwa aku, semoga aku hidup dengan sumpah ini dalam jantung aku. biar apa saja datang hari ini, berhabis besoknya, tetap aku ada, untuk sesuatu yang akan datang hari depan2nya. selagi diizin tuhan, semoga ke tua cinta ini.

lagu ada di sisip tepi. (mungkin tidak lama, kerana masih belum siap)

16 comments:

heart said...

nice one!

mosyuki borhan said...

lagu baru~yeah!

shafri said...

bestttt.. bergetar2 jiwa saya.. nice

pencubit said...

tersentuh.

epalejau said...

Semoga, kak fynn..
epal doakan..
Amin..

Weed and Bandages said...

dapat diluahkan untuk partner adalah sesuatu yang bagus.

tahniah.


saya turut meng amin kan anda berdua.

sHaHrizan said...

best !! dah ada lagu...feel ja..congrats

sHaHrizan said...

best!!feel ja dgr lagu2 tu..congrats :)

sarah meay. snm said...

amin.

makasih kak.

Anonymous said...

kak.. klau ada orang berpuisi sambil nyanyi gak cam kak xpa ka.?
puisi, pastu ada cam kourus gitu..
smua orang bleh cuba.?

Lambaian Moscow (Angkatan GPSSP-81) said...

amin ku berbentuk susunan perkataan yang membentuk baris baris ayat yang melengkapkan ceritera, boleh?

-CHUGIRA!-
(TILL DEATH!)

Aku berdiri
Diatas mata kukril
Mengendong aksara dunia
Mainkan aku satu irama cinta
Pasti aku joget tarian dewa
Meski kini kita bukan lagi di sorga

Kini lima saat teroka sedunia bersama
Menjadi satu lagi aparatus sejarah
Terkekeh
Derai tawa
Pecah
Berdekah

Aku berdoa
Kau menjadi tetamu
Dan bila bersua
Akan aku kata
Kau adalah mimpi terindah
Manakala aku penganut igauan ngeri
Tetapi aku bisa berjanji
Menunggu kau di reservoir
Lalu bersama disisi ingatan nirwana
Seerat genggaman kau dan aku
Kita jeritkan ‘chugira!chugira!’

-catatan John si’ orang gila’-
-0100 Rabi Dis 23, 2009, wilayah separa sedar-



Ps : Fynn, cinta itu satu hak yang tak mampu sesiapa lucutkan dari sesiapa pun... :) peace...

MisZ inSZAiNS said...

s0o0o sweet ;)

aisyah said...

lagu yang berulang kali saya mainkan.
semacam ada satu karma yang menarik jiwa saya utk mendalaminya.

sayang fynn
:)

khairol nizam said...

fynn, lagu u nie membuatkan i rase melayang.. lagu ini juga telah makin merapatkan lagi hubungan dengan sahabat i (girlfriend)




khairol nizam said...

fynn, thanx yer.. coz lagu u nie membuatkan hubungan i dengan my beloved girl more confortable with me :)
lagu u nie juga buatkan i melayang bila cuba memahami..

Anonymous said...

Salam k.fyn. k.fyn pernah knl.ke y bernama nur hamizah.binti.nazarudin? dia cakap lagu ni k.fyn tolong buatkan tuk kawan die means sahabat baik die y bernama bubu. betul ke? saya tnye nak kpstian. sbb ade konflik kt sni. hope rply me k.fyn..