Thursday, June 03, 2010

garing

hati aku garing terjemur dek bohong engkau,
selamat terus menerik,
berbahagialah dan berjoget-joget.

esok hujan datang,
baru kau reti merasa kuyup.

19 comments:

tort said...

bumi pun sentiasa mahu menadah hujan kan. haih.

mirachantek said...

basah lencun kemudian kering kembali. berputar-putar, tak akan selesai.

Fiq said...

fynn. ini sangat menikam bagi mereka yang pijak hati aku sekarang..

Anonymous said...

bohong itu panas

Limon...~ said...

bohong itu panas dan kejam,
dibohong dan membohong, bahangnya bias berbeda...~
Namun puncaknya, hati tetap pedih~

Limon...~ said...

bohong itu panas dan kejam,
dibohong dan membohong, bahangnya bias berbeda...~
Namun puncaknya, hati tetap pedih~

I_Hate_Lolipop said...

:) kalau la aku boleh kasi ni kat ex roomate aku dulu kan best.

nasylo said...

garing tu fried
tak pun fright
bila nak lied
isnt it right

Sloeko loe said...

kakak, tumpang baca-baca ya.

jane said...

;((

lebih pedih jika manusia itu mmbohongi kita dgn gaya yg kejam


kan kak?
huwaaaaaaaaaa


inai malam pengantin

apih el nino said...

thumbs up to fynn jamal :)

xazryx said...

ayat pedas tuh .hehe .

Putri said...

bohong..

sakit!!! huhu

PAP said...

sudah lama tidak dengar suara dari sini.

tiba-tiba sudah "garing".

hans said...

nice words...
sinis beb...

suzie rahman said...

ayt yg menikam.woo

Anonymous said...

hujan selabat mana pun , tipu tak akan pernah padam

Asni Daie said...

kau akan terus berjoget...
kau pasti akan tercirit
terasa perit akibat berjoget
joget mu kuyup dihujani cirit2

saat itu, baru kau sedar
peritnya rasa dibohong...

=)

norule hisyam said...

Fynn,kalo saya nak share blh ke? Mintak izin dulu..
Saya akan letak nama.jgn risau.